Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

Bildproblem

Av Nina - 26 juli 2012 22:14

Jaha, så blev det problem med bilder då. Hm. Känns sådär, med tanke på att det är just bilder som är stommen i denna blogg!
Jag har kontaktat de som kontaktas bör och hoppas att det reder upp sig. Hav tålamod! ;-)
Så, tanken var att det skulle läggas upp en massa bilder ifrån dagens Kolmården besök här nu. Men eftersom att det inte går så har jag två val.
Skriva och beskriva och ni som läser blundar och föreställer er bilden! eller, så försöker jag få in riktiga bilder, en annan dag!

(Iofs så är tanken på att ni blundar och tänker er apan som hänger upp och ner rätt lockande! ;-) )

Guldkanten med dagen är enligt den medföljande 3 åringen att hon fick krama Lille Skutt!
Att hon även tittade på alla djur, delfinshow och åkte linbana var liksom inte grejjen, utan det bästa var en kram av en stor, vit och lurvig kanin! :-)

Guldkanten i livet behöver alltså inte alls vara det storslagna, utan kan helt enkelt vara en kram av någon man gillar! :-)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 30 juli 2012 10:40

Jag har flyttat min blogg till http://ninasguldkant.blogspot.se/ Välkomna dit! ...

Av Nina - 29 juli 2012 21:18

Tjena! Jaha, idag bestämde jag mig. Eller jag fick lite övertalningshjälp! :-) Jag byter portal från och med i morgon.Jag har fått hjälp av en helt otroligt duktig tjej att göra en ny bloggdesign. Som jag är så nöjd med att det är inte klokt!  ...

Av Nina - 27 juli 2012 19:41

Ja, bilderna är fortfarande försvunna. Mycket skumt. Inte har supporten hört av sig heller. :-( Så, vi får allt se hur långt tålamod jag har, innan jag tar pick och pack och byter portal! Så jätte mycket tålamod har jag inte utrustats med, det som ...

Av Nina - 26 juli 2012 21:13

Nu är det full fart i trädgården. Det mesta växer så att det knakar! När vi köpte stället, förra sommaren, var trädgården i stort sett tom. Inte en blomma någonstans. Det var nog avskräckande för många, men jag såg det hela som en tom duk där jag k...

Av Nina - 25 juli 2012 21:34

  Svalorna är jätte svåra att fånga på bild. Rackarns snabba! :) ...

Presentation


En blogg om livets goda! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards