Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Nina - 25 juli 2012 21:34

 

Svalorna är jätte svåra att fånga på bild. Rackarns snabba! :)

Av Nina - 25 juli 2012 21:23

Jaha, nu har jag tassat omkring här ett tag. Tror att jag har koll på det viktigaste, så nu kör vi! :-)

Jag gillar att skriva och fotografera. Under flera år har jag bombarderat Facebook med inlägg och bilder. Det börjar kännas lite mycket där...:-)

Så, nu har jag funderat ett tag och fått ok ifrån min bättre hälft, att det nog vore en bra idé att hitta ett annat forum för mina bilder om allt och inget. :-)

Bloggen, kommer att handla om Livets goda. Guldkanten i livet.

Så många dagar är gråa vardagar. Jobb, slit, släp, tidiga morgnar, borttappade vantar och middagsplaneringar. Timmar läggs till timmar, dagar till dagar och plötsligt har ett år gått och man har mest längtat till nästa semester!
MEN, det finns guldkant, på varje dag och varje stund, om man bara ger sig tid att se den! Det underlättar ju om man är som jag och inte alls förstår "less is more"..Utan helst vill ha "more is more" och gärna lite blingbling på det! :-)

Det blir mycket om min passion, trädgård. Jag har två, som jag försöker hålla ordning på. En är under uppbyggnad vid vårt smultronställe Casa Plupp och en är under avveckling, i "vinter huset".
Så blir det lite andra ytliga grejjer, som snygga skor, snygga väskor, goda praliner, gott vin och lite sånt. :-)

Allt som gör att man ler lite bredare och tänker att livet är fan gott! :-)


Presentation


En blogg om livets goda! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards